WIADOMOŚCI

Button i Barrichello liczą na sukces w Spa
Button i Barrichello liczą na sukces w Spa
Jenson Button i Rubens Barrichello mają nadzieję, że w Spa uda im się utrzymać tempo samochodu, które można było zobaczyć w Walencji, i odnieść sukces w Grand Prix Belgii.
baner_rbr_v3.jpg
Jenson Button:
"Spa jest jednym z moich ulubionych torów i ma układ, który daje wszystko czego można chcieć jako kierowca. Jest to jeden z najszybszych i najbardziej wymagających torów na świecie z wzniesieniami, szybkimi zakrętami i długimi prostymi, których kombinacja daje Ci prawdziwy dryg do jazdy, tak jak Suzuka i Silverstone. Jest to także bardzo piękny tor położony w lesie, choć pogoda może być nieprzewidywalna! Może ona odegrać dużą rolę w weekendzie wyścigowym, nawet w lecie, więc trzeba być gotowym na reakcję, jednak ta nieprzewidywalność jest częścią ścigania się na Spa."

"Eau Rouge ciągle jest legendarnym zakrętem, choć na suchym zwykle jest łatwa do przejeżdżania na pełnym gazie. Odczucie gdy jesteś na dole, dotykasz ziemi i znów uderzasz do góry, jest niesamowita. Było ciężko w kilku ostatnich wyścigach, ale samochód zachowywał się bardzo dobrze w Walencji i miał odpowiednie tempo, gdy byłem w stanie jechać w czystym powietrzu w czasie wyścigu. Dlatego mamy pozytywne odczucia i patrzymy z optymizmem na weekend."

Rubens Barrichello:
"Walencja była fantastycznym weekendem, a wspomnienia pozostaną ze mną przez długi czas. Uczucie ponownej wygranej jest całkiem dobre. Zawsze wiedziałem, że mamy samochód i tempo by wygrać w tym sezonie i pozostawałem optymistyczny. Mam kilka dni na relaks i refleksję, ale już nie mogę się doczekać powrotu do samochodu w Spa! Dla mnie Spa jest niekwestionowalnie jednym z najlepszych torów na świecie i kocham się tam ścigać. Okrążenie jest naprawdę długie i szybkie z kilkoma wspaniałymi zakrętami, daje wspaniałe odczucia w samochodzie Formuły 1. Doświadczenie jest kluczowym czynnikiem, gdyż można zyskać wiele czasu, jeśli właściwie ustawisz samochód, bo trzeba być precyzyjnym, by wykorzystać maksimum czasu na torze w treningach i kwalifikacjach. Złapaliśmy odpowiednie tempo po Walencji i wiemy, że musimy wyciągnąć maksimum z kilku najbliższych wyścigów."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

22 KOMENTARZY
avatar
bula28

26.08.2009 20:48

0

"choć woda może być nieprzewidywalna!" A nie pogoda? :)


avatar
kowalsky

26.08.2009 21:06

0

Nie miałbym nic przeciwko temu żeby Rubens i Jenson przyjechali dokładnie w takiej kolejności.Licze na to


avatar
morek154

26.08.2009 21:08

0

w jakiej kolejności?


avatar
MaCieQ

26.08.2009 21:35

0

Większość kierowców lubi ten tor...;)


avatar
matito

26.08.2009 21:58

0

zobaczymy jak im pójdzie


avatar
Konik_mekr

26.08.2009 22:02

0

bula28 woda w znaczeniu deszcz:). Może Jenson ma indiańskie korzenie?


avatar
wpiszlogin

26.08.2009 22:07

0

moze "... choć wóda może być nieprzewidywalna..."


avatar
Nadia

26.08.2009 22:11

0

Ka myślę, że jeśli Barrichello w tym sezonie jeszcze jeden wyścig wygra, to będzie dobrze. Takie mam przeczucie. A jako że jest on całkowicie obojętnym mi kierowcą, to mnie to ani ziębi, ani grzeje ;) Button... Szalał, szalał i nagle koniec, jeśli się nie weźmie za siebie (tak, wiem, że to nie o to chodzi), to może być ciężko z majstrem w tym roku. Ale cóż, się wszystko okaże.


avatar
Nadia

26.08.2009 22:13

0

A ja* --> nie wiem co jest, ale jak pisałam, to bankowo było w porządku... Magia?


avatar
walerus

26.08.2009 22:14

0

a co z oponami chłopcy z Browna?


avatar
pawel_stasiek

26.08.2009 22:27

0

Mi sie wydaje, ze Brawn sie juz po prostu wypalil. I wydaje mi sie rowniez, ze w przyszlym sezonie beda jezdzic na poziomie Hondy;P


avatar
sivshy

26.08.2009 22:27

0

Możliwe że po wycofaniu się z feralnych poprawek, nie będzie aż takich problemów z rozgrzewaniem opon w niskich temperaturach. Choć niewykluczone, że Red Bull spisze się lepiej.


avatar
redlum

26.08.2009 23:03

0

2. translator nie boli...


avatar
redlum

26.08.2009 23:04

0

miało byc 1.


avatar
nowyziomal

26.08.2009 23:52

0

w chłodnym kilmacie wiadomo ze Brawny są słabsze, pudło będzie sukcesem szkoda ze MCL tak późno włączył sie do walki a tak losy mistrzostwa są już raczej znane


avatar
morek154

27.08.2009 00:12

0

mclaren ma chyba duze szanse znowu na monzy za to force india moze zdobyc punkty i to do razu moga byc na poidum albo zaraz za, warunki podobne jak na nuhrburgrindu bo to wkoncu niedaleko i długie proste


avatar
fullbzikaaa

27.08.2009 07:05

0

Od czasu jak zaczęła się karuzela z ewentualnymi zmianami kierowców w zespołach, to zauważyłem, że kierowcy zaczęli jeździć z większą motywacją. Koval, Kimi, kierowcy Williams, kierowcy Force India. Nagle im zależy na jak najlepszej pozycji na mecie. Trochę zaskakuje mnie postawa Alonso. Wydaje się, że Ferdek może jeszcze lepiej jechać niż dotychczas . W Spa będzie podobnie jak w zeszłym wyścigu. Ci sami kierowcy w 8. Niestety nie znajdzie się tam Robert, bo tym razem Vettel jednak dojedzie do mety. 11kierowców rywalizuje do tych 8 miejsc. Robert dopiero jako 12.


avatar
Gosu

27.08.2009 07:50

0

Zobaczymy jak się spisują Brown'y w chłodniejszym GP. Od początku sezonu kiepsko im szło jak było chłodniej, możliwe że znaleźli sposób na rozgrzanie opon.


avatar
Skoczek130

27.08.2009 15:41

0

Mam nadzieje, że Brawn GP już do końca sezonu będzie regularnym pretendentem do triumfu!!! :) Liczę również na lepszą postawę Jensona! Do boju Panowie!!! :)


avatar
robtusiek

27.08.2009 15:58

0

W generalce kierowców wszystko otwarte, ale konstruktorów Brawn GP pewniak, chyba żeby się Red Bull obudził, a SPA jest lepszym torem dla tego rocznego bolidu Red Bull-a.


avatar
pz0

28.08.2009 00:31

0

SPA i Monza są dobrymi torami dla mocnego silnika. Vettelowi pozostały już tylko dwa. U Webbera jest chyba podobnie. Red Bull ma więc mały problem i nie jest oczywiste że będą dominowali w Belgii. Muszą oszczędzać silniki, bo każdy dodatkowy silnik to na starcie 10 miejsc ''w plecy''.


avatar
Konik_mekr

16.04.2010 22:17

0

Lotus pomalował bolid pod paski na oponach.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu